شبنم فرضی زاده

اشعار ارسالی از:شبنم فرضی زاده

http://shabnamgazal.blogfa.com
------------------
خدانکند
نگاه بی رمق و سرسری ..خدانکند
فقط به چشم همین خواهری..؟خدانکند

سری زدم به درختان سیب لبهایت
رسیده وسوسه آخری ..خدا نکند

خدا دوبال برای تو کاش..امانه!
پرنده میشوی  ومی پری !خدانکند

به گوش  شهر رساندم توراو...منتظرند
دلی که از همه شان می بری....خدانکند

گئدن قاییتمایاجاق: رفته بر نمی گردد
وباز دخترک آذری...خدانکند

دوباره می پرم از خواب..خواب تلخی بود
تورا کنار کس دیگری...خدانکند
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بهانه های مجدد
از پیچ و از خم کج و ممتد گذشته است
دیوانگان موی تو از حد گذشته است

بعد از تو شاهدیم که بازار شانه ها
رونق گرفته و به شما بد گذشته است

بر در صدای در زدنت را کشیده ام
کار من از نیامد وآمد گذشته است

تقویم را دوباره ورق میزنم ولی
روزی که بازگشت تو باشد گذشته است

حتی غزل به داد دل من نمی رسد
کار ازبهانه های مجدد گذشته است

دیشب من و خیال تو باهم ...چه خوب بود
حالا ببخش اگر به شما بد گذشته است
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شبای سرد
شبای سردی ان شبای اینجا
خیال تو قرارمو گرفته
چشات ایمانمو تسخیر کرده
اره دارو ندارمو گرفته

توراهی که به مردن ختم میشه
بذاربی تو قدم برداره پاهام
بذار گم شم میون بی کسی ها
سیاه و تاره ,یه زندونه دنیام


همش  تشویش دارم  همش تکرار میشه
یه کابوس عجیبی  توی خوابم همیشه
یهو بیدار میشم  یهو گریه م میگیره
دلم بدجور تنگه ..دیگه داره می میره


دوباره اشک میریزه ترانه
دوباره بغض من لبریز می شه
بهاری که زمستونو میاره
تموم فصل ها پاییز میشه


همش  تشویش دارم همش تکرار میشه
یه کابوس عجیبی توی خوابم همیشه
یهو بیدار میشم  یهو گریه م میگیره
دلم بدجور تنگه  دیگه داره می میره

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام وقتتون بخیر
چطور می تونم شعرهامو بذارم؟

از قسمت ارسال شعر

sedna شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ http://arkadas.mihanblog.com/

همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی

وقتـــی بغــــض میکـــُنی

وقتـــی دآغونــــی
وقــــتی دلــِت شکــــستـ ه

دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ

انقــــدر حـ ـرف دآری کـــ ه فقــط میتونــی بگـی :

"بیخـــیآل"...

سلام وبلاگ خوب و جالبی داری[گل]
اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن

سید مصطفی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ق.ظ http://hamneshin.vcp.ir

سلام دوست عزیز ممنون که به سایت خودتون سر زدید و خوشحال میشم با وبلاگتون تبادل لینک داشته باشم و منو با نام همنشین لینک کنید و بهم خبر بدید شمارو با چه نامی لینک کنم...باتشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد