شعر ارسالی از: مجتبی خرسندی

شعر ارسالی از: مجتبی خرسندی
------------------
روبان مشکی
شب وروزگریه شده کارمنو
 تو فقط بهم میخندی بی وفا
اشکالی نداره که شادی ولی
کاش میشدفقط بهم بگی:چرا؟
 چراازجدایی صحبت میکنی؟
 چراحرف رفتنوپیش میکشی
داری باحرفای تلخ وبی دلیل
خاطراتمو به آتیش میکشی
آره ساکتی وچیزی نمیگی
 چونکه حرفی واسه گفتن نداری
یا جواب حرفامو نمیدی یا
 همه چی رو پای قسمت میذاری
من که اولش بهت گفته بودم
 همه چیمو میذارم به پای تو
 اگه تو فقط برام تب بکنی
 مطمئن باش میمیرم برای تو
دیگه لحظه هام شده دلشوره و
همه ی ثانیه هام دلواپسی
 ایناروگفته بودم،اما چه سود
وقتی آخرش به من نمیرسی
 همیشه میترسیدم یکی بیاد
 دل سادمو به بازی بگیره
 کسی که عزیزترین من شده
حالاتوی خاطراتم می میره
نمیدونم میدونی که این روزا
 نیستی وزندگی سختی دارم
دیگه از چشم من افتادی،ولی
واست آرزوی خوشبختی دارم
حالا تو کنج اتاق من فقط
قاب عکس توئه که آویزونه
اون روبان مشکی گوشه ی قاب
داره هستی منو میسوزونه....

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی لقمانی ๑۩۞۩๑●(دفتر عشق)●๑۩۞ شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com/



ஜ══════════ஜ۩♥۩ஜ═════════ஜ

سلام دوست عزیز خوبی؟

وبلاگ دفتر عشق با متن (پایان مهلت وفاداری) به روز شد

منتظرم


۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

بیش از 1000 شعر عاشقانه از مهدی لقمانی در سایت دفتر عشق:»

www.daftareshghe.com

ஜ══════════ஜ۩♥۩ஜ═════════ஜ

مهدی لقمانی ๑۩۞۩๑●(دفتر عشق)●๑۩۞ شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com/



ஜ══════════ஜ۩♥۩ஜ═════════ஜ

سلام دوست عزیز خوبی؟

وبلاگ دفتر عشق با متن (پایان مهلت وفاداری) به روز شد

منتظرم


۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒

بیش از 1000 شعر عاشقانه از مهدی لقمانی در سایت دفتر عشق:»

www.daftareshghe.com

ஜ══════════ஜ۩♥۩ஜ═════════ஜ

اوا جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:06 ب.ظ

دکلمه ی زیبایی بوددوست عزیزم موفق باشی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد